.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
داستان عجیب قبرستان لاکچری لواسان
چند روز گذشته ویدئویی از یک قبرستان لاکچری در لواسانات استان تهران و پس از اظهارات اکبر طبری در فضای مجازی دست به دست شد که جزئیات آن را در این گزارش مشاهده خواهید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در مازندران نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه رؤسای شورای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم انتخاب شدند. در برخی شهرها تغییرات عمده‌ای نسبت به دوره چهارم شوراها دیده می‌شود، حتی شهری مانند....
تغییر در مدیریت شهرهای مازندران و ترکیب هیئت رئیسه شوراها
شمال نیوز : در مازندران نیز طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه رؤسای شورای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم انتخاب شدند. در برخی شهرها تغییرات عمده‌ای نسبت به دوره چهارم شوراها دیده می‌شود، حتی شهری مانند.... (ادامه)
پیامک ولادت اباالفضل العباس علیه السلام
در این بسته مجموعه‌ای از «پیامک ولادت اباالفضل العباس علیه السلام» را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم. (ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
تقدیر ۲۰۰ نماینده مجلس از رییس دانشگاه آزاد
(ادامه)
لقب «معصومه» را چه کسی به فاطمه ثانی داد
(ادامه)
لیست نهایی ۱۴ کمیسیون مجلس
(ادامه)
اسامی اعضای شعب 15گانه مجلس نهم
(ادامه)
شمال نيوز: ۱۵۷ نفر از منتخبان مجلس نهم در جلسه ديروز فراکسیون رهروان ولایت -فراکسیون اکثریت- شرکت کردند.
كه اسامي 21 نماينده از استانهاي مازندران،گلستان  .... حضور 21 نماینده شمالي در نشست فراکسیون رهروان ولایت
شمال نيوز: ۱۵۷ نفر از منتخبان مجلس نهم در جلسه ديروز فراکسیون رهروان ولایت -فراکسیون اکثریت- شرکت کردند. كه اسامي 21 نماينده از استانهاي مازندران،گلستان ....(ادامه)
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است. تشکر صادقعلی رنجبر از ابراز همدردی دوستان
که از این بابت هم از آقای رنجبر و هم از دوستان محترمی که نامشان حذف شده پوزش می خواهیم.البته این اسامی در وبلاگ انگیزه موجود است.(ادامه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی قافله عشق درسفر تاریخ(ديدگاه)
نوشته‌ای از مرتضی آوینی (ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.